Annegibi2006 Anneler selam oğlum 9 aylık ve pasaport çıkarmayı düşünüyoruz bazı yerlerde sadece defter bedeli ödenir diyor bazı yerlerde ise harç ve defter bedeli ödenir diyor daha önce bebeğine pasaport almış olanlar ödemeyi nasıl yaptınız bilgi verirmisiniz
Asyaveannesi04 Annegibi2006 bebeklere de çıkıyor canım okula gitmiyorsa öğrenci belgesi alamıyorsanız her çocuğa ödenir bugün daha yenileme yaptım
duruguzel Annegibi2006 9 aylık bebeğe harç ödeniyor. Sadece defter ücreti ödeme öğrenci olanlar öğrenci belgesi olanlar için geçerli. Yani 8 yaşında okula giden çocuk sadece defter ücreti ödüyor. Ama 2 yaşındaki çocuk öğrenci belgesi olmadığı için yetişkin gibi prosedür
Annegibi2006 Asyaveannesi04 evet öyleymiş aradım sordum baya saçma böyle olması bebeğin parası mı var keşke onlara da sadece defter bedeli olsaydı 🥹
Snowglobe Asyaveannesi04 kaç yıl çıkarttınoz acaba. 5 yıl olıyo diye biliyorum en fazla ama 3 seneden sonra 3-10 yıl diye geçiyo. Yine de 5 yıl çıktı mı yoksa 3 yıl mı çıktı
Asyaveannesi04 Snowglobe Ben kızımı ocaktan sonra okula yazdıracağım ozaman çıkartmaya karar verdim sadece defter bedeli ödüyorum
Snowglobe Asyaveannesi04 benim ki zaten gidiyor mesele kaç yıl olduğu. Bide defter bedeli 700 tl falan onu edememek için zamlı fiyat ödemeyin derim. Çok zam gelecek .ocaktan once alın
Asyaveannesi04 Snowglobe Bebeklere en fazla 3 yıl veriliyormuş yılbaşından sonra defter bedeli 1000 tl felan olacak onu da öderim
Annegibi2006 duruguzel evet maalesef öyleymiş ama kreşe giderse de aynı şey geçerliymiş öğrenci belgesi ile
Annegibi2006 alexab evet öyleymiş çıkarttık ama çocuğunuz kreşe vs gidiyorsa öğrenci belgesiyle sadece defter bedeli ödemek yeterliymiş