Rhea enfeksiyonel bir durum olup olmadığına emin olmak İçin hekime götürüp gösterseniz keşke önce . Kış geldi havalar soğudu en ufak belirtiyi ben artık bir hastalık belirtisi olarak görüyorum maalesef . Çok geçmiş olsun , doktora götüremiyorsanız eczacı önerileri bayağı etkili oluyor