Çocuk resmen hadi uyucaz dedim an uyumcm uykum gelmedi benim akşam hava kararınca uyumcz daha dimi anne diyo halbuki uykusu aşırı geliyor … bu sıra çok da sık uyanıyor hiç yapmadığı şeyleri yapıyor .6 da uyanıyor sabah , öğlen 12 de uyuyor akşam. Da 8:30/9 civarı yani.. bu dönemin sıkıntısı mı anlayamadım çok gerildim