kızlar selam. 2. Ayda nimerix aşısı yaptırmıştık ve 2. Dozunu 4. Ayda yaptırmayı unuttuk. Yarın 5. Ay kontrolü var ama rota ve bexsero olacak 2. Dozları. Bu yüzden nimerixi yaptırmak istemiyorum ağır gelmesin diye. 6. Ayda yaptırsak ne olur . başına gelen var mı. Hastaneye gitmeden soruyorum çünkü ona göre hastaneye değil aile hekimine gidicem.