kedilibebeli Bebeğim ben fırsat buldukça lesslie yapmaya başladım uyku saatlerinde yarım saat 40 dakika yapıyorum akıllı bilekliğe göre 200 300 kalori kadar yakıyorum ama terlesem de bir kas ağrısı hissetmiyorum yapıp kilo vermiş olan var mı?