Kızlar öncelikle doktora gittik doktora sorun demeyin ben burada tecrübe edinmiş annelerden bilgi almak için yazıyorum el ayak hastalığı oldu oğlum 16 aylık ağzına dudağına falan çok şükür çıkmadı bacağın kolundan yoğun derecede yüzünde var vücudun hiç yok ellerin de bir iki tane var doktor bize bir krem verdi fucidin diye iyileşme nasıl oluyor yaraların üstü kopuk bağlamış gibi ama bugün de göz kapağının üzeri kızarmış neler yapabilirim kullanıp fayda gördüğünüz şeyler varmı