merve8126 kızlar merhaba 4 ay lık bebeğim var emziriyorum 1 de emzirip dişçiye girdim kanal tedavisi yapıldı kaç saat sonra emzirmeliyim tekrar birde ilk sütü sağıp dökmem mi gerekir sizler nasıl yaptınız