Merhaba arkadaşlar benim 22 aylık kızım var fakat sürekli kabızlık sorunu yaşamaktayız😔doktorlara götürdüm şurup verdiler fakat 1 ay sonra yine kabız oluyoruz bagırsak tomosuna kadar çektirdik tahlil yaptırdık birşey yok çok şükür.psikolojikmen yapmıyor olabilir dedi doktor. Kayısı hoşafı yapıyorum pek yemiyor mercimek çorbası yapıyorum yine aynı.bana önerebileceğiniz birşey varsa desteklerinize ihtiyacım var.