Kızım daha 4 Aylıkken korunduğumuz halde hamile kaldım sanmıştım test yapıyordum çift çizgi çıkıyordu ve bende aldırma tarafındaydım ve o gün kızım fenalaştı ben çok korkmuştum meğer reflüsü nüksetmiş hastaneye gitmiştik benim elim ayağım titriyor dı eve geldik rahatlamıştjm bir anda kanamam başladı çok fazla kanamam oldu ben de bir ay gecikti o yüzdendir dedim ama aklımda acaba düşük mü yaptım diye geçirip duruyorum ama düşük olsa anlama mı insan bir de tekrar test yaptım cıkmado iki ay sonra tekrar test yaptım çıktı doktora gittim iki aylık hamileymişim işin içinden çıkamadım