sedkyaaa Merhaba 4 aylık bebeğim var gece 12 de uyuyor gündüz 10-11 gibi uyanıyor ve gün içerisinde de sık sık uyur normal mi sizce bebeği böyle olan anneler var mı? 🥹🥲
kutayegee sedkyaaa herkesin isteyipde bulamadığı şey.. keşke benm oglanda öle olsa 4.ay atağına girmiş burnumdan getiriyor
Nurci sedkyaaa gece geç yattığı için sabah geç kalkıyordur benim oğlumda 4 aylık akşam 8-9 gibiuyur sabah 8 de kalkar gün içinde de 3 kere uyuyor bence normal sizinki de
sedkyaaa Çok uyusa çok uyudu az uyusa az uyudu diyoruz ama insan kötü bir şey mi var acaba diye de korkuyor🥹 böyle cevaplar iyi geldi umarım sizinkiler de benim minnoş gibi olur 🥲
sedkyaaa Ay öyle mi diyorsunuz ne bileyim eşim bazen acaba bebekte tiroit mi var ondan mı uyuyor sürekli diyor düşündürüyor 🥹🥹🥹
alpo1 Benim bebeğim de 4 aylık gece 12 de uyuyor sabah 7 gibi uyanmadan emiyor 11 e kadar bu şekilde emetek uyumaya devam ediyor sonra uyanıyor gün içinde de yaklaşık 2 3 saat aralıklarla en az 30 en fazla 2 saat olmak üzere aralıklı uyku yapıyor
seyma10 sedkyaaa maşalllah nazar değecek 🥰 oyle bebegin var daha ne istiyosun😂 benimki ne zaman uyur ne zaman uyanir hic belli olmuyor