Kızlar kp dün süt verdi köyden çiğ alıp buzluga koymus bize verdi yarın çözülür yoğurt yapın dedi ama süt peynirimsi gibi olmuş. Annemde sütü süz kaynat tuz atıp çökelek yap çocuğa yedirirsin dedi. Sizce faydalı olurmu şuan kaynatıyorum sütü ama içimde kuşku kaldı.