ballibadem_ Roborock Q7 mi Xiaomi s20+ mı kızlar kullanıp memnun olanlar yazabilir mi hangisi almalıyım
miranali7 ballibadem_ roborock Q 8 max aldım kasım indiriminden elim ayağım oldu bebekli eve şart q7 ile arasında çok fiyat farkı yok özellik farkı çok
Birerkekannesi_ ballibadem_ s10+ kullanıyorum gayet memnunum bebekle bir eve rahatlıkla yetiyor. Bir bakabilirsiniz isterseniz.
nyhn Bende Xiaomi s10+ plus süpürge kullanıyorum 1 seneden fazla oldu hiç bir sorun problemle karşılaşmadım benden sonra kuzenim ve ablam da aldı onlarda çok memnun elim ayağım oldu valla
ballibadem_ nyhn evet arkadaşımda da s10+ var aslında o da çok memnun ama s20+ çekim gücü daha fazla diye onu almayı düşündüm tabii fiyat farkı da var
nyhn ballibadem_ Ben en son çekim gücünde kullanıyorum çok güzel çekiyor mop özelliği de var ondan da aşırı memnunum titreşimli siliyor çok güzel temizliyor genel olarak memnunum karar sizin artık güle güle kullanın 😊
ballibadem_ nyhn evet aslında fiyatı da çok uygun piyasaya göre titreşimli silmesi güzeldir tabii teşekkür ederim🌸
ballibadem_ Birerkekannesi_ teşekkür ederim evet bakmıştım yakın bir arkadaşım da kullanıyor gayet memnun ama roborock Q7 max e aklım gidiyor nedense😄
Birerkekannesi_ ballibadem_ ben de çok araştırmıştım en son satıcı buna ikna etti tamam dedim aldım memnunum. 😂