Kızlar bebeğim de süt alerjisi çıktı 3 hafta önce ve 3 haftadır alerji maması kullanmasına rağmen bugün kolunda yine döküntüler başladı bu arada bebeğim aynı zamanda atopik dermatit ondan kaynaklı olabilir mi? Anne sütü almıyor sadece alerji maması içiyor