Derya58 Sizce nasıl bir yol izlemeliyim 3 yaşında oğlum iştahı iyi sevdiği şey olsun yiyor ama aşırı yemek seçiyor yediği sevdiği şeyler 3 çeşittir sebzeye dair hiç birşey yemiyor en sonunda aç mı kalması gerekiyor yemesi için yıprandım artık ya gerçekten