47 günlük ve 2 gündür aşırı huysuz. Doğru düzgün uyumuyor, yarım yamalak canı isters emiyor , sıçrayarak uyanıyor, sürekli bi homurdanma ve yalandan ağlama , emzik diye ağlıyor veriyorum emziği atıp bu sefer düştü diye ağlıyor . 5 dakika dinlenemiyorum, ne kahvaltı yapabiliyorum ne yemek nolur bi akıl verin bu bebe nasıl normale dönecek ?