Önce dokunmatik olan Kanz aldım su kaçırdı her yer su oldu iade ettim. Şimdi DeermaF600 aldım bu da nem içinde bıraktı şifonyer ve duvarlardan şıp şıp su akıyor.ben mi yanlış kullanıyorum anlamadım. Yerden 1 metre yüksekte tutuyorum. E mobilyadan uzakta mi çalıştırmam lazım napiyim her yer mobilya.. bıktım ya. Nolur bi akıl fikir verin kullananlar aynı sorunları yaşayıp çözüm bulanlar lütfen 🤦♀️