Kızımın isminin başında maalesef ki eşimin annesinin ismi var asla istemedim ve eşim benim istemediğimi bildiği halde koydu. Neymiş onların orda yapılırmış biz koymazsak olmazmış sidik yarışına girdi ve kızımın ismini berbat etti. Şuan kızım 19 aylık ama ben artık nefret ettim bu isimden değiştirmek istiyorum. Eşimle kavga kıyamet artık değiştirmek istiyorum. Nasıl yapılıyor değişiklik bilen var mı nüfus müdürlüğü yapıyor mu yoksa illa mahkeme mi lazım?