Başka biseyle başla dese normal dicem normal degil ama hadi normal olsn diyelim.meyve suyuyla başlamak cok riskli bence.fazla sekerli ve bebek surekli meyvesuyu isteyebilir,hatta meme mama reddi maşlar,yogurt bile yemez ,surekli sekerli seyler arar bence.ki sağlık acısından bile sekerden dolayi zararlı.