nehired benim çocuk doktorum beyin cerrahiye gönderdi ordan da çocuk cerrahi bölümüne yönlendirdiler aslında çocuk cerrahi bakıyor sanırım. Öyle gittim baktırdım büyümesini takip edicez dediler. Düzelir dert etme ama doktora göster rahat et. Sol tarafa yatır sürekli asla izin vermiyordum ben çok uğraşıyordum çünkü uzundu sola doğru. Tummy time yaptır artık oturt sürekli birde düzelir. Aslında hafif yukarı doğru uzamış gibi ama bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem fotoğraftan kaynaklıdır belkide arkadaşımın ablasının bebeği normal kafa doğmuştu ama o düzgün yuvarlak kafa olsun diye bir tane kask almıştı sadece bebeklere özel kasklar var onlardan takmış epey. Doktorum banada demişti şuan gerek yok ama sana demişti oda aklında olsun. Ama 1 yaşa doğru düzelir bence