jdjdjf periiumay benim bebeğim de alerjik 5 aylık 5600 şu an bize bile panik yapma dedi doktor 3 kilo doğdu önemli olan ayının gerektirdiği becerileri bilişsel psikomotor yapabilmesi
periiumay jdjdjf çok şükür onlarda bir sorun yok herşey yolunda tek canımızı sıkan kilo az alıyor olması işte
ozlemgunes40_ Bende aynı dertten muzdaribim 5 aylık kızım bu ay sadece 170 Gr almış 6670 kilo kilosu kötü degll ama bu ay bu kadar düşük almasi beni korkuttu
artikbiranneyim periiumay hayır artikbiranneyim süt alerjiniz varsa kalsiyum başlayın sizinle aynı durumdaydım solgar markasının kalsiyum ilacına başladım Çok iyi geldi imom latteye de devam ediyorum
artikbiranneyim periiumay google icat edildi ya cok oldu hem de ne diyim artık akışta kalsın diye mi yazıyorsunuz