esratr1 benim bebeğim de 4-5 saat emmeyince taş gibi kesiliyor dokunamıyorum bile ,ya bebeğime emziriyorum ya da elle veya pompa ile acısa da emziriyorum biraz ağrısı diniyor sonra bebeğime tekrar teklif ediyorum o emince yumuşuyor, süt birikmiş ya sağın ya da emzirin kalınca mastit olabilirsiniz çünkü