lagerthaa Canım bende sağım yapıyorum şöyle yap, mesela ne kadar içiyorsa atıyorum 30 cc mi 60 cc mi onu çıkar ver , geri kalanını da dolaba koy , tekrar isterse az birsey daha isitirsin.
Dolaba koyduğun sütünü de ( alt dolaba ) tekrar isitabilirsin ama buzluktaysa çözdürduysen tekrar donduramazsin ama alt rafa koyabilirsin. Ama 24 saat içinde bitirmeniz gerekiyor. Buzluktan çıkanı. Bol sütümüz olur inşallah benimki de baya az arttırmaya çalışıyorum 🥹♥️