Ebeveğin sıvı deterjanında beklettim. salçalı yağlı yemek lekesi çıktı bir gün 24 saat beklettim rahat. suyla karıştırdım gelip gidip çitiledim. ıslakken çıkmıyor gibiydi krem rengi tşortte ve bir çok yerine damlamıştı, üzülmüştüm mahvoldu diye ama yıkatıp kurutunca hiçbir leke kalmamıştı. eski lekeleri de Zıbınlarının önü hep lekeliiydi ebebegin toz leke çıkarıcıdeterjanı sıcak suda eritip kıyafetleri koydum dört 5 saat beklettim çıkardım.bir tane bir şey kalmadı. bu zamana kadar neden almadım dedim bir tane bile leke kalmadı hiçbir kıyafetin de.