papatya0909
Çok kafanıza takıp sıkmayın canınızı. Her şey olacağına varıyor, siz düşünüp sıkılıp kendinize de zarar veriyorsunuz. Rabbim şifa versin inşallah bir yerine zarar gelecek şekilde olmaz nöbetleri.
Ben nöbet geçirceğim zaman farkedip kendimi güvenli pozisyona alabiliyorum şükür. Dışarda otobüste, tramvayda olduğu da çok oldu ama hemen oturabildim. Bir kere banyoda bayılcağımı anlayıp kendimi dışarı atmaya çalışırken yüzüstü bayılmıştım burnum kırılmıştı🤦🏻♀️ Ne zaman ne olacağı hiç belli olmuyor ama siz kendinizi de annenizi de yıpratmayın. Çok geçmiş olsun tekrar.