kahvepres instgramda görmüştüm aspiratörle çekmek buruniçi etinde ödem yapıyır diye ben serum fizyolojik+aspiratör kullanıyorum benimkindr de biraz şişlik fark ettimde ondan mı acaba diye sormak istedim. Benim bebeğimde süt alerjisi var belki ondan şiş duruyordur bende kpntrolde doktora soracağım mutlaka geçmiş olsun🌸