Kızlar merhaba oğlum 1 yaşında dün 38 derece ateşle havale gecirdi hastaneye vardığımız da da ateşi 40 ı buldu orda 37 e düşürdükten sonra çocuk doktoru olan Hacettepe hastanesine getırdım 1 saat sonra lakin yatış yapıldı sadece beklıyoruz bebeğim tekrardan ateşlendi ben isteğim üzerine ateş ölçülüp ateş düşürücü verildi burda sadece hemen müdale etmeleri için yatırıyorlar ilaç filan kullanımın yok zaten sadece gözetim altında geceyi de şükür sorunsuz atlattık havalenin üstünden de 12 saat geçti şuan acaba eve cıkarsammı burda devamı etsem veya özel hastaneyemi geçiş yapsam bilmiyorum burda sadece oda da oturuyoruz oğlumu böyle görmek beni kahrediyor başına gelen varsa süreci anlata bilirim acaba ne yapmam lazım ne yapsam iyi olur