Aynı sorun bizde de var benim kide neredeyse 3,5 yaş 😢 sürekli benimle oynamak istiyor asla oyun kurmuyo tek birde eve biri gelirse hala teyze dayı vs kapıdan girer girmez oyun oynayalım demeye baslıyo ve hep araba farklı birşey yok asla aralarda farklı bişi oynasa da tekrar arabaya dönüyor birde oynarken onum söylediklerini söylememizi istiyor farklı nişi söylersek ağlıyo falan nasıl çözüm bulucaz hiç bilmiyorum yarım gün kreşe versem bi faydası olurmu acaba