Divayorgunxx evet malesef ayaktan alioz hastalo kiii bu aralar hafif üsuttum gibide aslında patik seviom da ama gir duşa lavobaya geri çıkar tekrar giy vs oda yorucu bana çorap kirlenir hemen değiş ayağımda kirli olsun istemiom ve hep kirli ıslak gelio bana bekarken ise gittim de o kadr çorapla kalırdim ki eve gittim gibi eve girmeden çorap çıkarırdim o yüzden ayaklarımı özgür hissediyorum misafirliğe gidince yanıma aliom evdeorda giyiyorum