aysi9898 ben de anne sütü ve mama şeklinde gidiyorum ama sütüm çok az geceleri mama veriyorum o yüzden , ya benim kızımda ellemesem uyur uyandırınca uykusunu bölüyorum çocuğun kilosu falan da gayet yerin de en iyisi ben de yavaş yavaş uzatayım uyandırma saatlerini uykuya da ihtiyacı var sonuçta