ozlemaryad Merhaba güzel anneler aralığın 20 si kızımın doğum günü evde basit bir kutlama yapmak istiyorum anı kalması için ama bir türlü kafamda oturtamiyorum balonları ,renkleri 🥲😂 aranızda fikri olan varsa talibim sade bir şey olsun istiyorum
Mnli ozlemaryad biz papatya yaptık ama yaz mevsimiydi mesela şimdi olsa ben kar yapardım pembeli falan pink winter birthday yazın pintereste güzel şeyler çıkar
defnosummm ozlemaryad merhaba biz papatya yaptık 23 kasımdı doğum günümüz. Pembe beyaz sarı balonlar kullandık ama hepsi açık soft tonlardı bir de papatya balonlar var direkt alabilirsiniz nice yaşlara❤️
Kubok ozlemaryad ben şöyle bir şey yapmayı planlıyorum ama beğendiğim elbise kırmızı 😅 o yüzden yeşilden vazgeçip kırmızı balona döneceğim galiba
alksnazli ozlemaryad Pinterest uygulamasini indirin oraya doğum günü konsepti yazın bin bir çeşit çıkar. Ben her konuda kullanırım çok da işime yarar.
Okali ozlemaryad bizde yeni kutladık instagramda gulsenimben bakabilirsiniz. Çok sade değil ama rüya gibi bir konsept yaptım🥰
3prenses1prenss ozlemaryad ben 2.kizima pembe puantiyeli konsept yapmıştım ona da tütülu etek happy birthday yazılı tişört makosen ayakkabı bir de kendim taç yapmıştım üstüne 1 yapmıştım tabi 4 sene önce
htp1997 ozlemaryad benimde oğlumun 19unda doğum günü 😍 yeşilli kremli goldlu balonlar aldım ekstra büyük kalpli balonlarda aldım 1 balonu iyiki doğdun yazılı balon vs derken aldım bir şeyler masa arkası süsleyeceğim inşallah masaya da bol ikramlik düşünüyorum Doğum gününde öncede farklı konseptte fotoğraf çekimi yapmayı düşünüyorum evde