Arkadaşlar 14 ayligiz kendi kendine birden gece beslenmeyi kesti mama ile besleniyordu 1 haftadır gece beslenmedigi halde 50 kere ağlayarak uyanıyor ve oturuyor ayağında sallamayınca uykuya dalamiyir sabaha kadar 10 kere ayakta salla beyaz gürültü çok güzel uyuyordu 4. Ayda uyku eğitimine geçtik saat 9 buçuk dedi mi uyuyordu beslenmek için uyanıp devap ediyordu ama beslemiyorsa sürekli ağlıyor uyanıyor