Kızlar ben 18 Temmuz’da doğum yaptım sezeryan şuan bebeğim 4 buçuk aylık ve emziriyorum doğumdan 2 ay sonra adet oldum 1 hafta ondan sonra olmadım ve şimdi de 15 gün önce kahverengi akıntı geldi 5 , 6 gün boyunca sadece peçeteye geliyordu iç çamaşırımda bişey yok sebebi nedir acaba normal midir korkmam gerekir mi bilen annelerimiz varsa cevaplasın lütfen kafayı yemek üzereyim 😔