Defnegunes Ozur dileyerek söylüyorum Sümüksü kıvamda yapışkan bir akıntım var fakat kanlı değil şeffaf beyaz karışımı 38+4 um Nisan olabilir mi
MuhammedAmine Defnegunes benim nişanım da kanlı değildi ama şeffaf değildi bir avuç kadar sümüksü bir rengi ve kıvamı vardı nişanım geldi sancılandım 2 saat sonrada suyum geldi ertesi gün Doğum yaptım
08oyku07 Defnegunes olabilir benim de ilk o şekilde gelmişti doktora gittim ama açılmam yoktu ertesi gün nişanım tamamen gelmişti ve doğuma gitmiştim 38+1de
Defnegunes 08oyku07 tamam canm doktoruma yazdım. Sorun yok yazmış yarın sabah sezeryanim var zaten inşallah
elsa56 Benimde doğumdan bir gün önce geldi şeffaftı canım ben de kanlı oluyo diye biliyodum anlayamamıştım o yüzden🤷♀️Hayırlı doğumlar diliyorum Rabbim bi avazda kurtarsın inşallah🙏💕