Gen testi pozitif çıkması, hastalığın kesinlikle gelişeceği anlamına gelmez. Pozitif sonuç, sadece hastalığa yakalanma riskinin arttığını gösterir. Çevresel faktörler, yaşam tarzı ve diğer genetik etmenler de hastalık gelişimini etkileyebilir
İnternette bazı yerlerde böyle yaziyor hangisi dogru hiç aklım almıyor artık