O1Anne Kızım 2 yaşında doğduğundan beri yeme sorunu var bazı dönemler iştahı düzelsede çoğu zaman yemiyor kahvaltıda özellikle çok zorlanıyorum siz neler yediriyorsunuz kahvaltıda ve günde kaç öğün yemek veriyorsunuz🥲