Kuzeymiram 7. Aydan sonra kullanabilirsiniz demisti doktorumuz. Yurumeyi geciktirme, parmak ucunda yurume gibi bir sorun da yasamadik cok sukur. Hatta yurutec kullanirken yurumeye cok hevesliydi, siraliyordu surekli onu yurutmemizi istiyordu, baktik kendi kendine yuruyecek, yuruteci biraktik. Bu kez emeklemeye basladi. Yani kullanirsaniz yuruyene kadar birakmayin derim😂