hlalsahra Bebeğim yarın 7. Ayına girecek yaklaşık 1-1.5 haftadır gece 1 buçuk saatte bir kalkıp mamasını içmeden uyumuyor. Uykuda sürekli huysuzlanıyor. Bende kendimi artık yorulmuş uykusuz hissediyorum. Ne yapmalıyım? Yardımmmm.