Sadecebirkul bizde de ateş ve ağrı yapmıştı. Huysuzluğu olmuştu baya o gece hiç kucağımdan inmeden uyumuştu. Calpol verince rahatlamıştı. Ama bazı bebeklerde hiç sıkıntı olmuyor benim 2 arkadaşımın bebeğinde ne huysuzluk ne ateş olmuştu. İnşallah sizde de olmaz sıkıntı. Olursa da ertesi güne sıkıntısı kalmaz merak etmeyin 1 gün idare edersiniz 😊