Sadecebirkul Merhaba anneler. Yarın 2. Ay aşımız var herkes bu aşının ateş yaptığını söyledi korktum baya. Her çocukta ateş yapıyor mu gerçekten. Ateşi çıkarsa ne yapmalıyım?
alchn Sadecebirkul bizde 2 saat önce yaptık suan yok da bakalım nolcak bem gelir gelmez calpol verdim 1 ölç
OptimusPrime Sadecebirkul 37.8 oldu en fazla ki ne huysuzluk ne meme reddi hiç bişey olmadı. Keyfi de yerindeydi ertesi güne hiç bileyi kalmadı. Bende çok korkarak yaptırmıştım. :)
Hamide16 Sadecebirkul benim iki tane evladım var ikisinde de aşılar yada diş çıkarmak ateş falan yapmadı çok şükür. Tabi her çocuk farklı sizinkinde ateş olursa calpol verirsiniz normale döner. Ebe söylüyor zaten ateş yaparsa calpol ver diye
Mtzzeynep Sadecebirkul bizim çok şükür hiç birşey olmadı bebekten bebeğe değişir. Sakın aşıya gitmeden ateş düşürücü vermeyin. Gerek görürse ebeler ver der size.
08oyku07 Kesinlikle her bebeğe ateş yapacak diye bir şey yok benim kızımda hiç bir aşıda ateş olmadı çok şükür. Ama doktorum gece uykusuna geçmeden önce bir çay kaşığı calpol ver demişti rahat uyuması için.
08oyku07 Kesinlikle her bebeğe ateş yapacak diye bir şey yok benim kızımda hiç bir aşıda ateş olmadı çok şükür. Ama doktorum gece uykusuna geçmeden önce bir çay kaşığı calpol ver demişti rahat uyuması için. Ama tabii gün içinde olursa da verebilirsin demişti.
Alyaerva Bizde bugün olduk aşı fitil verdi bana gece yatmadan önce vericem duan ateş falan yok bakalım aksama kadar neler olucak korkarak bekliyorum 😃
Minikoglumb Mtzzeynep ben aşıya gitmeden 1 saat önce calpol verdim ne gibi bir sıkıntı olurki? Birde ateş tehlikesi ne kadar süre geçerli?
ikizerkekannesi Sadecebirkul illa her bebekte olmuyor benimkilerden birinin biraz yükseldi diğerinde hiç etki etmedi yarım çay kaşığı calpol vermiştim ben zaten yarım saat içinde düşürmüştü ateşi her beslemeye kalktığımda da ateşlerine bakmıştım 2. Ayın devamı olan 4. Ay aşılarını olduk dün ben ateş beklerken ikisindede ateş olmadı keyifleri yerindeydi yanı değişebiliyor bende bu ateş olayından çok korkanlardanım 😣
OptimusPrime Sadecebirkul uyumadan bir kaşık paro verebilirsin ya da calpol habgisi varsa çay kaşığıyla ağrısı carsa en azından diner rahat uyr.