tospikannesi_ hlyyy ev 3+1 ama çok büyük değil kombi derecesi 50 de. Evde oda termostat kullanıyorum. Oda sıcaklığı 23-24 te yakıyorum 350 tl gelmiş
mybabyberatiko tospikannesi_ Bizim evimizde 3+1 kombimiz 55 de, termostat derecesini 22 de kullanıyoruz. Bize 1830₺ geldi ya. Kaç m2 acaba eviniz? Faturanız baya azmış
elisa2705 hlyyy 2+1 bütün odalar acık yanıyor 40 45 civarı 550 tl gelmis termostat var ama bizde oda sıcaksa ara ara kapanıyor cok faydasını gördük.
karadenizl elisa2705 cnm termostat her odaya ayrı mı takılması gerekiyor bizim kombimiz direk 45de yanmaya başlıyor çok çabuk ısıtıyor bu yüzden faturalar hep yüksek geliyor bizde almayı düşündük de tanesi 1500 civarıydı her yere almaya kalksam 10 bini bulacak
Yusufagahinannesi hlyyy 1200 geldi ev 2+1 full yakıyoruz ama ısı yalıtımı iyi olduğu için kısık ayarda bile iyi sıcak oluyor
Mustininannesi06 hlyyy geçen ay sadece gece yandığı halde 1400 küsür gelmişti bu ay full yandı bakalım 3bin kesin bekliyorum
ays45 hlyyy 2+1 her oda yanıyor. Gündüz 35’de, gece de 38-40 arası açıyoruz. 1600 tl gelmiş. Fatura bize fazla geldi🧐