Momsy Merhaba kızlar bestiron damlamızı bugün açtığımda şok oldum rengi siyaha dönmüş ve içinde topaklanma gibi şeyler vardı balın şekerlenmesine benzer topaklanmalar. Başına gelen var mı normal bir durum mu bu?
63_hulya_63 Momsy bende kulllaniyorum ama başıma gelmedi böyle bir durum tarihi vs.ne durumda bide çok soğuk alanda mi bekletiyorsunuz