İyi günler arkadaşlar,bebeğim 15 günlük bu hafta bi emme krizi yaşıyoruz sürekli memede olmak emmek istiyo saat başı uyanıp aranıyo yani neden böyle anlamadm sizinde oldu mu bu şekilde oyalayamıyorum bile çok ağlıyo emzirmezsem sütümde var yok değil doymasa günde 6 7 kere kaka yapıyo yapmazdı heralde. Normal mi bu durum 😔