Orenda_ bizim saatler çok kayık ya bebeğimle birlikte kahvaltı yapıyoruz bebeğim 7 de kalkıyor ama ilk uykusundan sonra yemek yiyoruz 9 gibi oluyor o da sonra öğlen 2 gibi bebeğime öğle yemeği yediriyorum o sırada çay içiyorum ve kek kurabiye falan yiyorum yaptıysam sonra 6 buçuk gibi akşam yemeği yiyoruz ama benim ağzım boş durmadığı için akşam çay ya da kahve yapıp yanına kısır kek fındık kavurması çekirdek falan derken yatana kadar ağzım boş durmuyor 😂😂