Sıkıntılı bir süreç yaşadım ve hamilelikten önce sigara kullanan biriydim. Süreç içinde bebeğim 3 aylıkken e-sigaraya başladım şimdi bırakamıyorum her seferinde vicdan yapıp bırakıcam diyorum ama bir yandan da çok endişeliyim bebeğime bir zararı olur mu kullanan var mı?