Su isterken bile su veeeeer diye bağırıyor çok hırçın bişey oldu bu çocuk 😥 sürekli bağlıyor sürekliiiiiii mızmız. 3 yaş sendromumu yoksa bi hastalığı olduğunu düşünmeye başladım. 2 yaşındayken psikoloğa götürdüm otizm değil hiperaktiv bir çocuk dedi. Ama napayım yine mi götüreyim doktora valla korkuyorum kötü bişey der diye