kızlar bebeklerde bildiğim kadarıyla ilk çıkan dişler ön alt 2 diş. sanırım benim bebeğimin üst 2 dişi altlardan önce çıkacak. eltimin kaynı doktor, dün parmağıyla damaklarına dokundu, üst dişler çıkmaya yakın dedi altlara daha var dedi.
başına böyle bir durum gelen var mı, far k eder mi sizce