hsenamt kızlar bebeğim 10. ayını doldurmak üzere. geceleri uyurken kakasını hiç yapmaz normalde. uyanıkken yapar. kakası ishal tarzında bu aralar. sorum şu: diş sancısı ishal yapar mı? yani dişler çıkmaya 10-15 falan olunca bebeklerde ishal yapar mı