ozipek eslemmmmmm benim kızım da zamanında doğdu ama 2,5 kg doğdu karnımda kg alamadı iştahsız bi gebelik geçirdim ondan sanırım. Bi de inek sütüne alerjisi varmış 6 ay diyet yaptım vs. Şimdi bu cuma 1 yaşına girecek 8 kgya dayandı🥲
eslemmmmmm ozipek Allah sağlıklı uzun ömürler versin 🥲 bizim de 8 kilo işte az ama zayıf bir görseniz 💆🏻♀️