Tam 1 hafta önce 3 aylıkken redde basladı bebeğim. Ma ma destekli gidiyorduk zaten. Doktorum biberon vermeyin kaşık biberon ya da eds ile mama verin dedi. 4-5 gün ayakta yaylanarak ya da uykuluylen emzirdim hep, biberonu da minimum düzeyde verdim. 1-2 gündür memede ağlama bağırma kesildi şimdi de alıp alıp atma var biraz. Sütüm zaten az ama pes etmek bırakmak istiyorum bir damla bile içecekse içsin istiyorum ama çok zor gerçekten