5+0 gebeyim kese görünmüyordu cuma günü kadın doğum radyolojiye gönderdiler dış gebelik dediler ameliyat dediler bende başka hastaneye tekrar randovu aldım belki yanilirlar diye bu gün saat 11 de tekrar ultrasyona gireceğim bana dua edin lütfen yanilmis olsunlar dualarınıza çok ihtiycim var